Mors Dag

Idag är det Mors Dag här i USA och även i Finland så vill därför passa på att gratta min lilla mamma som är snäll och tar hand om vår Pepper medan vi är här i USA. Du har det nog mer lugnt och skönt där hemma med Pepper än om du skulle varit här. Vi gick hela dagen igår och det var folk överallat och varmt så du hade nog tyckt det hade varit jobbigt.
Mamma du har alltid funnits som stöd,du ställer upp och du är en god lyssnare. Du har inte alltid haft det så lätt här i livet men du är en kämpare som är värd allt gott. Förlåt om jag inte alltid varit en god dotter,varit egoistisk eller visat dig uppskattning men jag älskar dig och det känns så härligt att vi framförallt på senare tid verkligen pratar med varann om allt, även sånt som kan vara lite svårt.
Här några citat som jag tycker passar in för mors dag:
En mors hjärta är som en djup brunn,I brunnen finner du alltid förlåtelse.
En mors omsorg är den varmaste, närmaste och säkraste för det är den sannaste.
 
Ha nu en riktigt härlig Mors Dag så ses vi snart igen.
 
Kramar Nina
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marjatta

Tack snälla Nina,jag fick även fira morsdag här med mitt barnbarn Mattis.
Kram.

2013-05-13 @ 08:48:02
Postat av: Marjatta

Et sinä ole "egoistisk".

2013-05-18 @ 17:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin