5 maj 2013

Vaknade på vandrahemmet Snipan i Trosa,åt frukost med släkten. Saga,Anna-Clara,Emelie mfl kom och grattade. Fick en härlig handplockad bukett av Saga:)Vi satt ute i solen och en del åkte till lokalen för att städa upp och hämta våra bilar som vi lämnat kvar efter festen.
Robin och Mathias hämtade all musikutrustning och packed in dessa i bilen, sen körde Mathias hem. Jag hade en riktigt lyxig tillvaro med 2 privatchaufförer. Robin körde till Trosa och Mathias alltså hem, medan jag satt i baksätet med en synt i knät. Vi åkte till Uppsala och åt lunch på Take Away panpizza. Supergott. Sen softade Robin och jag hemma på altanen med en god bok och gott kaffe.
Kvällen avslutade jag med en härlig vårpromenad i Uppsala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin