Wicked Harry Potter

Glömde ju berätta att det är farligt att äta Harry Potter godis,Bertie Botts Beans som vi åt efter vår Harry Potter tur på Warner Bros Studios. Dessa godis har olika smaker och man kan bli överraskad av smaker som tex ruttna ägg,spya,jord,öronvax eller snorbusar för att i nästa stund få en smak av ginger,vattenmelon,banan eller marshmallow. Dessa satt vi alltså och njöt av då jag plötsligt kände nåt extra hårt i munnen....jag bet av en bit av min tand, så hmm det är farligt att äta dessa... Man börjar bli gammal då man inte ens kan klara av dessa mjuka godis, så nu är det bara att besöka min nya tandläkare igen. Tur att man har tandvårdsförsäkring så det inte kostar nåt extra iallafall.Undrar just vad tandläkaren tycker om mig. En bra kund :)
 
Wicked skivan spelas varm här hemma nu:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin