TrĂ€ning🚮

Åhh vilken trĂ€ningsvĂ€rk jag har..
Jag har ont i muskler som jag inte visste fanns.Det Àr ett tag sen man trÀnade
pÄ gym mÀrker jag:)
Men nÄt man fÄr mycket av nu nÀr vi blivit stadsbor Àr gratis motion eller osynlig motion eller vardagsmotion eller whatever you wanna call it:)
Idag har jag tex gĂ„tt ca 7-8 km . Började genom att luncha m Robin pĂ„ Subways med efterföljande shopping pĂ„ Clas Ohlsson och sen Ă€ven en shoppingsvĂ€ng in pĂ„ Te shopen dĂ€r jag handlade Äppelpaj te och vaniljkaffe som dock nĂ€r vi kom hem visade sig vara kardemummakaffe:)och senare blev det en promenad ned pĂ„ stan igen för att hĂ€mta Jotex paket som vi numera fĂ„r gĂ„ till Hemköp i Svavagallerian för att hĂ€mta ut.MĂ€tte via Endomondo ut att det var 1,5 km till stationen.
VÀl hemma sÄ behövde jag Àven handla sÄ en tur till Kvarnen blev det ocksÄ, ca 0,8 km dit sÄ vardagsmotion blev det gott om idag.
I söndags var förresten Mattias o jag til NK för att shoppa lite av Mattias presentcheckar. Vi tog tÄget dit och hade en mysig dag dÀr Mattias hittade jeans och jacka o jag klÀnning, kjol o trÀningsbyxor.
I USA köpte vi trÀningsskor till Mattis, se bild bifogat. InvÀntar nu att han ska komma o hÀlsa pÄ och prova om de passar.
Imorgon fredag igen.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin