Borta bra men hemma bäst

Nu har vi snart varit hemma 1 vecka och vardagen har börjat igen, nu från Uppsala. Robin njöt av att få rumstera fritt hemma, han skulle nog gärna vilja bo för sig själv. Han börjar bli vuxen nu och vill kunna klara sig själv och blir emellanåt frustrerad över att inte kunna ha egna pengar, boende mm.
I måndags gjorde vi klart det sista m husaffären, vilket kändes fantastiskt skönt. Nu har vi bara 3 lån kvar och slipper ha lån på ca 5 miljoner vilket vi ju tillfälligt fick ha .Det var oxå skönt att slippa ha ansvar för 2 boenden.
Jörgen är nu i gamla huset och tapetserar.
Vi stormtrivs i lägenheten och håller på att anpassa oss till allt nytt.
Imorgon kommer en snickare från JM ich hjälper oss att sätta upp TV och andra diverse hyllor och ev gardinstänger. Vi fick 3 timmars snickarhjälp av JM som inflyttningshjälp.
Igår var Mattias och jag på nya gymet och fick 1 timmes instruktion av Jenny.
Åh vad hon pressade oss att kämpa och vi fick en rejäl genomgång av alla muskelgrupper, vilket känns i kroppen idag:)Vi körde utfall, plankan och diverse maskiner för mage, ben, rygg och armar.
Idag kom chef Mattias förbi efter ett kundbesök hos Bravida i Uppsala och han satt sen kvar i köket och jobbade en stund innan han begav sig hemåt till Bro igen.

Jag börjar känna mig snuvig(:
Nu ska jag nog ta en promenix till Kvarnen, behöver lite mer ägg och grönsaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin