Veckans händelser

Helgen svischade förbi. Lördag skottning på skytteklubben och sen promenad till stadsparken för att titta på isskulpturer. Sen grattade vi Conny som fyllde år, vi gick och käkade pizza och sen fikade vi och tittade på melodifestivalen, hua , många dåliga låtar , swedish housewifes m Pernilla Wahlgren mfl och vem gick vidare direkt till Globen, joo Sean Banan.
Konstigt att man ändå tittar på detta spektakel fortfarande.
Söndag tillbringades på Faxan mellan 10-16.30 där Mattias och jag var funktionärer. Det var minus sex grader och jag drog fram måltavlor, klistrade och hjälpte till att räkna poäng. Ca 50 patruller passerade med skyttar från Enköping, Salem, Västerås mfl.
Jag stod i gropen m Mathias( ytterligare en Mattias) som skjutledare.
Mattias var skjutledare på en annan station m Heidi och Malin.
På söndag kväll hade vi bjudit över Sanna o Jörgen på middag.
I Uppsala vill de lägga ned ytterligare gymnasieskolor pga dålig ekonomi så GUC är nu helt körda som det verkar.
Måndag jobb och på kvällen träning på gym. Åt middag alldeles ensam.Mattias och Robin shoppade på NK. Robin fick köpa jeans och en Hugo Boss skjorta för 1000kr.
Tisdag jobb hemma och Robin och jag gick till kvarnen och köpte semlor, blev inga hembakade i år.
Idag onsdag åkte jag till Bro. Har varit på gymet precis och ligger nu i soffan m kaffe och lite fotmassage ala Mattias:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin