Pepper svullet öra

För ca 1 månad sen var vi ju till vererinären med Pepper som då hade en tand som vuxit snett. Detta gjorde ju att han slutade att ära hö. Pepper blev nedsövd och fick en antibiotika kur. Sen har han succesivt börjat ära lite hö men fortfarande väldigt lite, trots att vi undvikit att ge honom andra godsaker såsom russin, havregryn, banan, knäckebröd mm. Han har tappat otroligt mycket hår och jag tycker han avmagrat något. Han är fortfarande pigg, kelsjuk och han hoppar och busar. Men jag ringde veterinären för att höra vad de trodde och de tyckte jag skulle komma in med honom för en koll. Kände att det kunde vara bra att följa upp det här m tanden oxå, så jag fick en tid inorgon kl 15.30. Så idag när Robin klappar honom så sa Robin - va svullet hans öra är... Hans vä öra hänger ned och är mycket riktigt ordentligt svullet så nu känns det ju ännu viktigare att åka in och kolla upp honom.Stackarn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad händer med min bebis! Det var ju sånt här som inte skulle hända medan jag var borta, vi trodde ju att det inte skulle vara några som helst problem :(

2012-09-25 @ 02:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin