Mina aktviteter

Nu har kören satt igång igen och vi hade vår första körövning igår torsdag. Vi är inne i september men vi började redan sjunga , öva in julsånger:)Det är fortfarande en sån glädje att sjunga och man får en energikick varje gång. Tack härliga Charlotte för att du startade detta år 2008 och fortfarande orkar driva på. Imorgon lördag ska jag på skyttekursen med alla tjejer och Mattias.Ska bli kul, det går sakta framåt även om det fortfarande är svårt med sikte, korn och avtryck och att få allt i balans samtidigt. Vi ska träffas åtminstone 3 lördagar till och sen ska vi skriva ett litet teoriprov som mestadels behandlar säkerhetsfrågor. Nu har vi ju fått låna en höger pistol, Hämmerli 22mm så nu kan jag åka med Mattias och öva när somhelst, mitt i natten om vi känner för det. Har förresten även anmält mig till buggkurd i Uppsala på onsdagkvällar 19.45-21.15 så jag har lite att pyssla med framöver. Däremellan har vi ju KKF med fototävling och konsert i Gredelbykyrkan i nov att tänka på oxå. Kan ju inte låta bli, allt är ju roligt. Vill ju oxå springa, träna på gym 1-2 ggr/vecka oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin