Måndag


Jaha, nu är kl 21.30. Vart tog måndan vägen?? Jag har jobbat hemifrån idag. Försöker för tillfället följa upp offerter så det blir en del leta och försöka ringa upp entrepenörer och konsulter för att jaga nya order. På em hade jag 45min massage hos Maggan som idag var väldigt snacksalig. Hon pratade och berättade om sin bil, sin häst och sina nyinköpa garderober bla. Massagen var skön och välbehövlig. Var lite stel. Sen ringde Linnea för att höra om jag betalat in pengar för hennes mobilabonnemang då hennes mobil inte funkade. Jag fick via nätet logga in och lägga in om autogiro på mitt kreditkort så att det dras pengar varje månad så nu ska hon slippa bli utan telefon. Får bara komma ihåg att säga upp detta när hon är hemma igen.
Robin har varit i stan och försökt bestämma vilken nation han ska gå med i, det lutar åt Norrlands nation.Sen åkte han även in en sväng till Knivsta för att repa med bandet och Ken.
Jag har idag även bokat biljetter till Stomp när vi ska till New York över nyår så nu har vi biljetter klara till den 2/1 kl 20.00 . Stomp är en lite speciell variant av show där de är dansare och musiker som spelar på soptunnor,lock,slevar mm och det är en häftig koregrafi till detta. Ska bli kul att se nåt lite annorlunda.
Sen har ju även kära mor bokat biljetter till Hair på Åbo svenska teater den 20/10 kl 16.00 ? tror jag. Jag tar med mig svärmor till Åbo över en helg och då passar vi även på att se Hair. Ska också bli riktigt kul att få umgås med tanter som vi väl får räknas som alla tre:)
Mattias har återigen varit på skytteklubben och övat fältskytte idag. De hade t.om frågat efter mig,kallade mig Madonnan. Inte illa:)
Jag försöker oxå hitta nya förlovningsringar till mig och Mattias då vi ju blev tvungna att klippa upp min då fingret svullnade upp. Vore ju kul att ha nya nu när vi firar 20 årig förlovningsdag och allt. Men jag är inte riktigt beredd att lägga 6000.8000 kr på ett par ringar . Men idag hittade jag på nätet lite billigare men ändå snygga ringar så kanske vi kan hitta nåt för runt 1000-2000kr istället eller ännu billigare kanske.
Har börjat leta och fundera över vilka nya möbler vi ska ha också men det blir nog till att ta Mattias i hampan och åka iväg till IKEA, Chili och Mio mfl nån kväll eller helg framöver.
Ja, sen har jag även anmält mig till Buggkurs på söndagar kl 19.30-21. Ska dansa med Studio K på Sysslomansgatan. Det blir en nybörjarbuggkurs då det ju ör ca 15 år sen jag buggade sist. Vart tar tiden vägen. Kan det vara möjligt att det är 15 år sen. kanske mer???
Så när jag summerar så kanske det inte är så konstigt att dan har gått.
Nu blir det en god kopp the innan sängen lockar. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin