Check v Double check vv

 
Nu känns det som om jag håller på och betar av en massa saker som behöver fixas med. I och för sig så kommer det hela tiden nya saker så det är väl bara att fortsätta fixa och ordna med saker både privat och på jobbet.
Jag har nu fått mina nya läsglasögon och all text på nära håll är nu klarare,svartare och lite större. På längre håll blir allt dock suddigt så dom funkar verkligen bara när jag läser eller sitter nära vid datorn. Ska prova dom på skyttet imorrn så får vi se hur det går. Det gick ju inte så bra med skyttet förra lördan, hoppas det går bättre imorrn. Mattias och jag övade ju lite extra i tisdags och en del fick jag väl lite orning på men det kommer att ta tid inser jag innan man blir stabilt duktig.
Sen har jag betalat resan till Finland den 19/10 då jag och svärmor åker på en trip.
Jag har bokat restaurang Sonjas Grek för torsdagsevent Jesus Christ med entrepenörer på jobbet. Nu har jag en biljett över så jag ska försöka få med mig Mattias oxå om han kan ordna vikarie för sin pistolskytteträning på torsdag.
Jag har varit med Gula faran på service och vi måste tyvärr byta typ "framgafflar"eller dyl i fram då han trodde att den inte skulle gå igenom besiktningen annars.
Sen har jag shoppat rock och jacka åt Mattias samt nya skor till mig.
Jag har bokat biljetter till Stomp i New York.
Vi har köpt nytt matbord samt stolar till nya lägenheten.
Vi har kollat in vilken soffa vi ska ha och även lite bokhyllor, TV möbel mm. Ska beställa en del från IKEA .
Jag har beställt nya förlovningsringar till mig och Mattias.
Ja det var väl en del, säkert har jag missat nåt för det händer som sagt saker hela tiden.
Igår var jag på kören igen och det är så härligt,känns ju lite konstigt att sjunga jul,jul strålande jul men men.
Nästa vecka ska jag börja på bugg oxå, ska bli spännande att komma igång igen.
Idag är det fredag och jag funderar på att åka till simhallen eller kanske jag bara ska ta en promenad ,trots att det är lite regnigt ute. Sen ser jag framemot en skön kväll i soffan. Sylviya är här och städar idag så det luktar fräscht
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin