Tacksam

Idag har jag jobbat som vanligt, har för tillfället en hel del kontakt med Belgien vilket är roligt. Har även fått en del förfrågningar från konsulter på bla våra golvdon. Vi skulle dock gärna ta emot lite fler order.
Igår var Mattias nere i Skåne över natten. Jag åkte iväg till simhallen och simmade en halvtimme bland alla andra vuxna som var där då det är vuxensim med tända ljus och lugn musik på månd och ondd kvällar. Obs!! Inga nakna gubbar denna gång.
När jag kom hem la jag mig i soffan och Pepper hoppade upp och la sig på min mage, där han låg länge och väl., riktigt mysigt hade vi. Pepper är återigen sitt gamla jag, pinkar mindre nu.
Robin repade med sitt band , Inside a sinner, så jag var helt solo.
Idag lagade jag inbakad lax och kokt potatis. Mattias gjorde hummersås. Supergott.
Nu laddar jag för att åka till Ica , handla och slänga återvinnings sopor, sen kanske även passa på att sprunga en kortis i eljusspåret. Vi skulle åkt till skjutbanan men det är lite regnigt i luften och pistolskyttetavlorna har tendens att ramla ned när de blir för fuktiga så vi får öva nån annan dag, dessutom vill Mattias till gymmet.
Jag känner just nu sån otrolig glädje och tacksamhet över min familj . Jag är så stolt över er alla och älskar er otroligt. Tack för att ni finns och förgyller min tillvaro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin