Mental näring

Igår levde jag upp till kaffedelen i historien om majonäsburken och golfbollarna när jag åkte till Kista centrum för att träffa Julia, min fd kollega på Habia och Repus. Vi åt sushi och fikade ,satt i 3 timmar och pratade om livet i största allmänhet. Mycket trevligt.
I helgen har det ju varit pistolskytteträning m tjejerna igen. Det var sista gången på utbildningen , nu blir det på träningstillfällen , troligen på torsdagar som vi kan träffas framöver.
Skjutningen är svår men går framåt och ibland sämre igen.
I lördags sköt jag ett skott för tidigt i backen så Sara min skjutgranne undrade varför löv plötsligt flög omkring.
I söndags följde jag m Mattias på fältskyttetävling i Huddinge.
Var helt slut efter all frisk luft jag fick.
Toffe var över till oss i lördags med lite nyvärpta ägg från deras 6 hönor som de skaffat. Oskar och Astor var lite blyga till en början men sen pratade de på, var nyfikna på Pepper och Mattias vapenskåp bla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin