You're the best

Denna vecka har jag åkt till kontoret i Bro 3 ggr, dock har jag varit ensam där och i torsdsgs hade jag stora dataproblem, fick ringa bredbandsbolaget efter att ha gjort bredbandskollen och sett att internethastigheten var näst intill obefintlig. Sen fick IT avdelningen ta över och det slutade med ett modembyte.
Torsdan kunde jag inte jobba alls och vid 3 tiden begav jag mig till Djurgården för att invänta showen med Skifs/Lennie på Tyrol. Jag hade bjudit med 3 ventilationskonsulter och vi startade med middag, Röding m palsternackspure blev det för min del och lättöl då jag ju skulle köra bil. Showen varade ca 1h 45 min och var helt fantastisk. Mycket sång blandat m stand up och annat roligt. Var hemma runt halv ett och strax efter ringde Linnea som behövde prata. Hon har efter övervägande bestämt sig för att kontakta sin representant för att höra om möjlighet att få byta familj då hon känner att värdföräldrarna bla jobbar väldigt mkt och hon önskar få ut så mkt som möjligt av sitt år och har haft väldigt mysigt hos sin kompis. Hennes familj har nu erbjudit sig att Linnea kan få bo hos dom istället. Detta är givetvis ett svårt beslut då hon inte vill såra nån och lilla gumman känner sig ensam:(
Men vår älskling är en kämpe... Youre the best :)....
What doesn't kill you make you stronger...
I will survive....,
I går fredag delade Mattias och jag på en flaska vin, supergott vin som jag fick som tack för hjälpen av en körkollega.
Jag åkte och hämtade henne i Märsta när hon var nyopererad och detta uppskattades tydligen och min belöning blev detta vin:)
Idag lördag har jag varit ute och sprungit, sen åkte vi till Andy( deras nya lgh) och hämtade lite new body grejer som vi köpt av Saga.
De har hållt på o renoverat och bytt till ett nytt kök. Fint blir det ned svarta luckor.
Lunch på Subways.
Sen åkte vi till Toffe o Johanna för att få lite ägg, de har 6 hönor som är fruktansvärt sociala, riktigt roliga rackare. Oskar och Astor var livliga och sprang runt, runt och lekte m mjukisdjur och sen m grävskopor.
Efter trevlig fika var det dags att åka m alla bilar till Bro för att skifta till vinterdäck. Eftersom klockan blev mkt så fick det bli middag på kontoret.
Köttbullar och potatissallad.
Nu är kl 21.30 och soffan och film, Finding Amanda gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin