Måndag hela veckan

Humlan eller gula faran är såld. Det känns som om man gjort sig av med en familjemedlem, skumt. Så inkomstmässigt har helgen varit bra då jag sålt både bil och soffa. Men vad trött jag är och jag hör fler som säger detsamma. Igår la jag mig vid 22.00 men vaknade till vid 01.00 och hade svårt att somna om. Mattias snarkade gott. Min hjärna började arbeta och fundera på saker som jag gjort, som jag borde gjort och vad jag inte fick glömma, så jag låg där i sängen och snurrade och när klockan ringde var jag inte ett dugg mer utvilad fast jag lagt mig i tid. Puh, hur ska man göra.. Längtar efter flytt nu, bara 1 månad kvar nu och sen New York. Kanske lite semester kan göra gott.
Robin håller på att registrera sitt företag och idag försökte han fylla i diverse uppgifter kring moms, inkomst mm och det är en lång radda med frågor sim man inte vet vad man ska svara på. Jag har försökt jobba, har själv haft datastrul, igen, så jag hade inte riktigt tid att stötta Robin och ekonomi &bokföring är inte min grej. Till slut gav Robin upp och gick in på sitt rum.
Nu ska jag nog hoppa i löpardojorna och springa av mig lite stress.
Var till frissan igår och fick lite färg i håret, mer likt min egen ska det vara men känns just nu ganska mörk. Åh livet snurrar just nu. Kan man stoppa ett tag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin