Fredag igen

Så har ytterligare en vecka gått.
Måndag- jobb hemma och soffan på kvällen
Tisdag- jobb hemma. Öva pistolskytte m Mattias samt handla på Citygross på kvällen
Onsdag- jobb på Repus i Bro. Vi var 5 st där, tjoho och jag hade bra samtal m Mattias om hur vi ska jobba vidare och hur jag ska få lite mer utmaning, utveckling,På kvällen sista buggkursen. Var helt slut när jag åkte dit men full av energi och svettig 1,5 timme senare.
Torsdag- åkte tåg till Sthlm, träffa Chef Mattias för att besöka injusterare samt se våra don installerade på en advokatbyrå. Kul att få komma ut i verkligheten. Sen satte vi oss på Joes och jag tog en supergod morot,äpple, ingefär juice med och en tonfiskmacka och även en latte m lakritssmak. Mums:)
Vi gick igenom lite olika projekt att följa upp.Hemma igen efter 13, gjorde några offerter, bokade frakt, la order mm.
Sen lagade Mattias spaghetti m köttfärssås innan han åkte på luftpistol kursen och jag iväg på kör.
stämmorna börjar sitta. Good Jul o gott nytt år....Skjutsade hem Mattis och fick på så vis en pratstund med honom.
Nu har jag precis ätit en knäckemacka m ägg och keso och blivit attackerad i soffan av Pepper.
Sä sängdags och imorgon fredag, dags att öva pistolskytte inför söndagens första fältskyttetävling för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin