12-12-12

Nu bara en vecka kvar i huset. Känns konstigt då vi vetat om att vi ska flytta i snart 2 år. Vi bokade lägenheten i januari-februari 2011!!
Har packat och packat, slängt saker, sålt saker och nu står det kartonger runt om i hela huset, en del halvpackade för att vi fortfarande behöver ha en del grejer. Robin och Mattias suckar emellanåt när de undrar var tex träningsskor, kokböcker,tröjor mm tagit vägen. Själv letade jag febrilt efter tejp när jag mitt i allt flyttståhej även försökte packa in lite julklappar. Hittade inte rätt låda så jag fick improvisera och använda brun packtejp som jag fick vika dubbelt och lägga dolt under julpappret.
Imorgon är det Lucia, känns som om nåt saknas nu när vi inte går till domkyrkan på musikklassernas årliga konsert. Vi är dock bjudna av grannarna på lite glöggkväll iallafall vilket ska bli mysigt men oxå lite vemodigt då det ju blir hej då samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin