Städa, städa varje freda.....

Har tillbringat gårdagen med att städa huset inför extravisning idag måndag.
Där sprack min plan med att få städhjälp nu på fredag. Dessutom ville städhjälpen ha ledigt för en resa till Riga så nu får jag klara detta själv.Robin har klippt gräs och dammsugit sin bil. Det du Linnea gör han medan du är i New York. Kanske är han lite avis på dig nu:)Tänk vad små saker kan göra att man tänker på Linnea. Har hängt och vikt hennes tvätt som låg kvar i tvättkorgen men även ett filpaket i kylskåpet kan få en att minnas:)Annars känns det faktiskt bra, man gläds så åt hennes äventyr.Nu ska jag jobba.


Kommentarer
Postat av: Linnea Söderberg

Catching up on some things!
Haha, han är duktig när han vill den lilla pojken <3 Ni kan ju ljuga och säga att det var skittråkigt om han blir för avundsjuk! Eller så kan han och jag dra dit tillsammans någon annan gång :D
Glädjer mig att ni inte glömmer mig men jag har det bra så oroa er inte för mig och ha kul! Love you :)

2012-08-18 @ 00:14:38
URL: http://neasoderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin