Huset sålt

Nu är huset sålt, vi skriver kontrakt på fredag.Inatt har jag sovit mycket lugnare så det märks att husförsäljning tar på de mentala krafterna.Helt 100 är vi ju inte förrän kontrakt är skrivet och handpenning utbetalad men det könns bra och vi tror att det finns en familj kvar som fortfarande är intresserad om denna mot förmodan skulle dra sig ur.
Idag fick jag plötsligt en akut längtan efter Linnea.. Vid 15 tiden kändes det som om hon snart skulle ringa och säga vilken buss hon skulle ta hem från skolan. Ville så gärna prata och kramas lite.Inser att tjejer pratar lite på annat sätt. Har pratat mkt m Sanna på senaste tiden, kanske hon är Linnea substitut:) Missförstå mig rätt, mina killar är underbara och jag har mysiga stunder även med dom 
Robin satt hemma vid köksbordet och jobbade med Knivstakulturförenings hemsida, gå gärna in och kolla hur fin den blev www.knivstakulturforening.se
Bilden är på pappas hemlagade hälleflundra med rödbetssås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin