11 dagar har gått

Hu va tiden går. Det är nu 11 dar sen Linnea åkte. Det är tomt i huset och jag saknar hennes dagliga samtal och SMS . Vi pratade om allt möjligt. Läxor, kompisar, beteenden hos människor, drömmar, hur man ska klara stress, shopping. T.om hennes samtal om skjuts hem känns konstigt att inte få längre. Men skönt att inte behöva vara taxi Lagga längre faktiskt, även om de resorna gav mig möjlighet till kvalitetstid m barnen.
Nu känns det konstigt att släppa kontrollen och lita på att nån annan stöttar och hjälper .Moderskänslor:)
Nåja. Linnea har det bra, tufft men kul.
Heja heja Linnea, du kommer utvecklas otroligt under detta år.
Vi här hemma har haft visning nr 2 på huset, 3 nya familjer kom+nån från i lördags. Idag tisdag ska mäklarna ringa till alla och föroppningsvis leda till budgivning. Håll tumnarna nu:)
Jag är helt slut av allt detta. Längtar efter en "normalt" tillvaro med bara jobb, äta och sova ett tag nu. Hm tror jag....


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag kan börja smsa igen men om du ska hämta mig från skolan här får jag väl vänta ett dygn varje gång eller så!
Skämt åsido, jag saknar dig också (och resten) men tiden går fort :)

2012-08-24 @ 00:18:02
URL: http://neasoderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin